Jak správně nahlásit poruchu - Diagnostika a hlášení poruch

DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ: Tento dokument je z archivu na www.wifimorava.com (+420-776-206200) . Za obsah článků jiných autorů a správnost případných informací v nich obsažených neručíme. Pokud byl znám zdroj článku, byl vždy uveden.



ŽÁDÁME KLIENTY, ABY PŘÍPADNÉ PORUCHY HLÁSILI NEPRODLENĚ IHNED PO JEJICH ZJIŠTĚNÍ ! Urychluje to jejich nápravu.

Hlášení poruchy SMS zprávou neakceptujeme - servisní telefon má blokované SMS zprávy !!!

Hlášení poruch:

Servisní telefon: +420 776 206200

Po přijetí hovoru prosím nahlaste následující informace:

Vaše jméno, příjmení, adresa a zákaznické číslo
Vaše IP adresa zařízení a případně počítače (tak jak Vám byla přidělena)
Od kdy porucha trvá a jak se projevuje
Možné související okolnosti (manipulace se zařízením? úpravy software v počítači? instalace či přeinstalace počítače, prohlížžeče, firewallu, antiviru, či jiného síťového software ...)

Základní diagnostika problému:
Je adaptér bezdrátového zařízení zapojen do zásuvky? Zkuste jej na chvíli vypojit a zapojit zpět.
Je správně zapojen síťové kabel do počítače? (zelená LED na síťové kartě svítí)
Máte správně nastavenou síťovou kartu? Správné nastavení najdete na předávacím protokolu.

Proveďte diagnostiku pomocí příkazu ping:
Zjistěte si IP adresu DNS serveru (z předávacího protokolu)
Jděte do Nabídky start -> spustit. Napište cmd a potvrďte
V okně které se objeví napište ping -t adresa_dns takže např. ping -t IP_ADRESA_BRANY a stiskněte enter
Příkaz ukončíte stisknutím kombinace kláves ctrl+c
Pokud se objevila nějaká čísla (např. Odpověď od 10.26.2.1: bajty=32 čas=5ms TTL=63, zkuste zadat ping -t seznam.cz Opět ukončete klávesami ctrl+c.
Pokud se objevilo Vypršel časový limit žádosti., problém je mezi naší bránou a internetem. Pokud jste se opět dočkali nějakých výsledků, internet funguje.
Zjištěné informace sdělte technikovi při případném hlášení poruchy.

Zákazník v žádném případě nesmí zařízení  WiFi (WLAN) tzv. resetovat (vynulovat) tlačítkem RESET (většinou je na zadní straně Wi-Fi zařízení). Pokud je zařízení uvedeno do základního továrního nastavení zákazníkem, nebude naprogramování zařízení provedeno zdarma !!!

Další informace jsou i na Help stránce WiFiMorava.com ZDE.