MULTI místo TOTALu

DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ: Tento dokument je z archivu na www.wifimorava.com (+420-776-206200) . Za obsah článků jiných autorů a správnost případných informací v nich obsažených neručíme. Pokud byl znám zdroj článku, byl vždy uveden.



Dne 2. 4. 2012 byla ukončena možnost předplacení programového balíčku TOTAL. Zákazníci CS Linku, kteří chtějí přijímat televizní programy v rozsahu programové nabídky a cenové úrovně TOTALu, mají možnost si předplatit programový balíček MULTI. Získají tím 28 místo původních 24 programů a základní měsíční poplatek se jim sníží z 330 Kč za TOTAL na 290 Kč za MULTI. Podmínkou je výměna karty CS Link za novou kartu Skylink VÝMĚNA. Karta Skylink VÝMĚNA je z technického pohledu v provedení Irdeto ICE, proto funguje jak v nových přijímačích s dekodérem Irdeto, tak ve starších přijímačích s dekodérem CryptoWorks. Zákazníci CS Linku si tak zároveň jednoduše a včas vyřeší přechod na nový kódovací systém Irdeto, který ostatní zákazníky CS Linku teprve čeká.



Karty Skylink VÝMĚNA se prodávají za doporučenou cenu 600 Kč / 24 € vč. DPH. Jsou k dostání v prodejnách satelitní techniky a elektro, jejichž seznam je uveden na webových stránkách Skylinku www.skylink.cz, www.skylink.sk. Zákazníci CS Linku mohou kartu Skylink VÝMĚNA objednat také na dobírku - telefonicky na Zákaznické lince CS Linku - 844 200 200 z České republiky nebo 02 20 267 267 ze Slovenska.

Akční nabídka pro zákazníky CS Linku

Abychom učinili náhradu balíčku TOTAL za balíček MULTI ještě atraktivnější, umožňujeme zákazníkům CS Linku využít následující akční nabídky.

Předplaťte si balíček MULTI, získejte kartu Skylink VÝMĚNA zdarma a navíc 2 měsíce promo vysílání

Platí pro předplatné balíčku MULTI na 6 měsíců (1 740 Kč / 70,80 €) nebo na 12 měsíců (3 190 Kč / 129,80 €).

Objednat balíček MULTI je možno některým z těchto způsobů:

·  přes Zákaznickou zónu webu CS Linku www.cslink.cz, www.cslink.sk,

·  přes Kontaktní formulář na webu CS Linku www.cslink.cz, www.cslink.sk,

·  E-mailem na adrese info@cslink.cz, info@cslink.sk,

·  telefonicky na Zákaznické lince CS Linku - 844 200 200 z České republiky nebo 02 20 267 267 ze Slovenska.

Vždy je třeba uvést číslo původní karty CS Link a adresní údaje pro poštovní zásilku. Po přijetí objednávky pošleme zákazníkovi poštou na dobírku novou kartu Skylink VÝMĚNA. Cena dobírky se rovná ceně zvoleného předplatného balíčku MULTI. Po doručení je třeba novou kartu zaregistrovat na webu Skylinku. Po registraci se na nové kartě Skylink VÝMĚNA automaticky aktivuje nabídka GRATIS (neplacené programy), balíček MULTI na předplacené období (tedy 6 nebo 12 měsíců) a navíc se v rámci akční nabídky spustí na 2 měsíce promo vysílání všech ostatních placených programů Skylinku, které nejsou součástí balíčku MUTLI, s výjimkou programů Hustler a Man-X.

Jak postupovat při registraci karty Skylink VÝMĚNA

Novou kartu si zákazník registruje na webu Skylinku v sekci označené REGISTRACE A SPRÁVA SLUŽEB přes tlačítko Výměna. Alternativně lze využít také papírového formuláře, který je součástí balení karty. Při registraci nové karty je nutno uvést číslo původní karty CS Link. Původní karta CS Link musí být aktuálně aktivní a bez časového omezení (u roční karty nutno uhradit doplatek). Na jednu kartu CS Link lze uplatnit pouze jednu výměnu za kartu Skylink. Registrací karty Skylink VÝMĚNA se zákazník CS Linku stane zákazníkem Skylinku. Původní karta CS Link se po registraci karty Skylink VÝMĚNA deaktivuje. Pokud je na kartě CS Link v době registrace karty Skylink VÝMĚNA některá z placených služeb, dojde k deaktivaci karty CS Link až ke dni vypršení předplatného. Zákazníkům CS Linku, kteří mají na svém účtu u CS Linku nenulový kredit, bude příslušná částka převedena na jejich nový účet u Skylinku, a to do 60 dnů od registrace karty Skylink VÝMĚNA.

CS Link a Skylink, 2. 4. 2012