Skylink má opět problémy - Informace o problému systému Irdeto - Kódovací systém přepnut do "nouzového režimu"18.6. PROBLÉM VYŘEŠEN

DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ: Tento dokument je z archivu na www.wifimorava.com (+420-776-206200) . Za obsah článků jiných autorů a správnost případných informací v nich obsažených neručíme. Pokud byl znám zdroj článku, byl vždy uveden.



Dle sdělení technického oddělení má aktuálně problém systém Irdeto (Skylink), karty Irdeto a ICE v módu CryptoWorks i Irdeto. Bylo provedeno opatření - kódovací systém přepnut do "nouzového režimu", kdy karty zaregistrované před 15.6.2012 aktuálně fungují. Technici z E4CG i přímo z Irdeta na odstranění poruchy intenzivně pracují. O dalším postupu vás budeme informovat. Předpoklad odstranění závady a přechod na standardní provoz je během dnešního dne.



Dle sdělení technického oddělení máme aktuálně problém se systémem Irdeto (Skylink), karty Irdeto a ICE v módu CryptoWorks i Irdeto.
Bylo provedeno opatření - kódovací systém přepnut do "nouzového režimu", kdy karty zaregistrované před 15.6.2012 aktuálně fungují.

Co nyní nefunguje:
- nové registrace
- GlobaFree - předváděcí režim (20dní)
- změny služeb
- reautorizace

Technici z E4CG i přímo z Irdeta na odstranění poruchy intenzivně pracují. O dalším postupu vás budeme informovat.
Předpoklad odstranění závady a přechod na standardní provoz je během
dnešního dne.

Doporučení pro prodejce:
S úkony typu - nové instalace, registrace, přeregistrace, změny služeb -
předplatné, počkat do doby odstranění poruchy.
Všechny tyto úkony provedené nyní se u karet zákazníků projeví až po
přepnutí systému z nouzového režimu zpět na standardní režim.

Tým Skylink