phpRS
Dnes je: 03. 12. 2024  

 Hl.stránka  Internet  Seznam sekcí  Down  Weblinks  HLEDEJ  Upozornění

  Přihlášeníkulatý roh
Nick:

Heslo:


Registrace

Doba přihlášení
Nepřihlášen
Práva uživatele
A
Máte právo číst
1 z 985 článků
OnLine Návšt.
AB CDE
30000
Celkem OnLine
3
Celkem návštěvníků
10006083

  HELP pro klientykulatý roh

1.DNS 93.93.33.33 a 2 DNS 93.93.33.32 (jinak lze dát i GOOGLE DNS IP adresy 8.8.8.8 a nebo i 8.8.4.4 , IP adresa PC počítače a maska je vždy na předávacím protokolu. Pozor - v případě, že si změnu IP adres neprovedete, mohou se Vám špatně načítat www stránky!!! Další důležité info např. k nastavení emailů naleznete zde. Důležité dokumenty sítě WiFiMorava.com jsou zde.

  Novinkykulatý roh

01.01.2021: !!! Nejdůležitější dokumenty sítě !!!
Nové dokumenty na jedné stránce - (Všeobecné podmínky, Zásady zpracování osobních údajů, Pravidla poskytování internetových služeb, Návrh smlouvy, Reklamace služeb) Viz. vpravo nahoře první článek Reklamace služeb - Novela zákona č. 634/1992 Sb. zavedla alternativní mimosoudní řešení sporů mezi spotřebitelem (klientem/ zákazníkem/ uživatelem) a podnikatelem (poskytovatelem) a to obecně u České obchodní inspekce (ČOI) a v případě telekomunikací (poskytování internet. služeb) u Českého telekomunikačního úřadu (ČTU). Uživatel tak má možnost se v případě sporu s poskytovatelem obrátit na Český telekomunikační úřad a to zejména v případech uznání reklamace dodávané služby apod. V tomto směru budou upraveny i všeobecné podmínky. O této změně Vás budeme informovat. V konečném důsledku nemají tyto informace žádný vliv na chod připojení, pouze Vás tímto informujeme o možnosti řešení případných sporů.

15.08.2016: Prohlášení o používání cookies - Pokud s použitím cookies nesouhlasíte na našich stránkách okamžitě
Pokud s použitím cookies nesouhlasíte na našich stránkách okamžitě z nich odejděte - nemáte právo je číst a používat!!! Co jsou cookies Cookies jsou krátké textové soubory vytvářené webovým serverem a ukládané ve Vašem počítači prostřednictvím prohlížeče. Když se později vrátíte na stejný web, prohlížeč pošle uloženou cookie zpět a server tak získá všechny informace, které si u vás předtím uložil. Cookies využívá pro svou činnost naprostá většina webových stránek. Jak se dělí cookies Cookies lze rozdělit podle toho, kdo je k Vám na web umisťuje, tj. na: Cookie první strany (first party cookie) – jejich platnost je omezena na doménu webu, který prohlížíte. Tyto cookies jsou považovány za bezpečnější. Cookie třetí strany (third party cookie) – jsou umístěny pomocí skriptu z jiné domény. Uživatele tak lze sledovat napříč doménami. Používají se často pro vyhodnocení účinnosti reklamních kanálů. Podle trvanlivosti lze cookies rozdělit na: Krátkodobé (session cookie) – vymažou se z vašeho počítače po zavření prohlížeče. Dlouhodobé (persistent cookie) – po zavření prohlížeče zůstávají zachovány, vymažou se teprve po uplynutí velmi dlouhé doby (ta záleží na nastavení Vašeho prohlížeče a nastavení cookie). Můžete je také ručně odstranit. K čemu cookies používáme Na našem webu používáme tyto cookies: Technické – první strany, krátkodobé. Zajišťují základní technickou funkčnost webu, tj. přihlašování, využívání služeb apod. Google Analytics – první strany, dlouhodobé. Jsou využity ke generování anonymních statistik o používání webu. Hotjar – první strany, krátkodobé i dlouhodobé. Pro analýzu návštěvnosti a zlepšení ovladatelnosti tohoto webu používáme nástroj Hotjar. Do cookies nikdy neumisťujeme citlivá nebo osobní data. Jak lze upravit využívání cookies Vymazání Vymazat můžete cookies ve Vašem prohlížeči – zpravidla bývá umístěno v „Historii“ navštívených stránek. Blokování Prohlížeče umožňují umísťování cookies na Vás počítač zablokovat. V takovém případě bude ale funkcionalita těchto stránek omezena. Informace o nastavení ukládání souborů cookies ve Vašem prohlížeči najdete na stránkách poskytovatele konkrétního prohlížeče: Chrome Firefox Internet Explorer Android Další informace o cookies a jejich využití najdete na stránkách AboutCookies.org Tento web používá Google Analytics Tato stránka používá službu Google Analytics, poskytovanou společností Google, Inc. (dále jen "Google"). Služba Google Analytics používá souborů cookies. Informace o užívání stránky spolu s obsahem souboru cookie bude společností Google přenesen a uložen na serverech ve Spojených státech. Google bude užívat těchto informací pro účely vyhodnocování užívání stránky a vytváření zpráv o její aktivitě, určených pro její provozovatele, a pro poskytování dalších služeb týkajících se činností na stránce a užívání internetu vůbec. Google může také poskytnout tyto informace třetím osobám, bude-li to požadováno zákonem nebo budu-li takovéto třetí osoby zpracovávat tyto informace pro Google. Služba Google Analytics je rozšířena o související reklamní funkce poskytované společností Google, a to: přehledy zobrazení v reklamní síti Google, remarketing (zobrazování reklam v obsahové síti na základě zhlédnutých produktů), rozšířené demografické přehledy (reportování anonymních demografických dat). Více informací o zpracování a využití dat najdete ve smluvních podmínkách společnosti Google Jak zakázat sledování Google Analytics Pokud nechcete poskytovat anonymní data o používání webu službě Google Analytics, můžete použít plugin poskytovaný společností Google. Po nainstalování do Vašeho prohlížeče a aktivaci nebudou dále data odesílána.

15.03.2015: !!! DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ !!!
Oznamujeme, že Váš současný poskytovatel internetového připojení, Roman Lukša, se sídlem Nám. Dr. E. Beneše 5, Kojetín změnil právní formu na právnickou osobu. Od 15. března 2015 je Vaším poskytovatelem internetového připojení jeho právní nástupce společnost WIFI MORAVA s.r.o. (IČ: 037 81 623), se sídlem Blatnická 4219/4, 628 00 Brno, Židenice, zapsaná u Krajského soudu v Brně, odd. C, vložka 86713. Tímto dochází i ke změně účtu (nový účet je 260 074 0634 / 2010 FIO BANKA). Veškeré smluvní podmínky dle dosavadních smluv o poskytování internetového připojení zůstávají v platnosti beze změny včetně sjednané ceny za poskytnuté plnění. Dále upozorňujemem že dochází ke změně v používaných e-mailů. Od 15. března 2015 je používán nový e-mail info@wifimorava.com (tento e-mail prosím používejte v komunikaci s námi) a e-mail wifimorava@wifimorava.com NEPOUŽÍVEJTE - byl zrušen!!! Telefonní číslo +420-776-206200 zůstává a nemění se. Na tyto změny, byli zákazníci i dodavatelé již od konce roku 2014 upozorňováni. Děkujeme za pochopení.

08.10.2012: Plánovaný výpadek internetu, z důvodu výpadku el. proudu
Všem postiženým klientům na přerovsku (Horní Moštěnice, Přestavlky, Bochoř, Stará Ves, Kyselovice, Břest a přilehlého okolí) se omlouváme za plánovaný výpadek spojený s výpadkem el. proudu ve Staré Vsi u Přerova. Výpadek se uskuteční v uterý 9.10.2012 cca od 08.00 do 15.00 hodin. Všem postiženým klientů se prosím omlouváme za problémy s tím spojené.

12.06.2012: Plánovaný výpadek spojený s výměnou páteřního spoje
Všem postiženým klientům na kojetínsku (Kojetín, Popůvky, Kovalovice, a přilehlého okolí) se omlouváme za výpadek spojený s výměnou hlavního routeru, který byl poškozen po intentzivní bouřce. Výpadky se uskuteční ve čtvrtek 13. a 14.06.2012 od 23.00 do 04.00 hodin. Všem postiženým klientů se prosím omlouváme za problémy s tím spojené.

16.12.2011: Plánovaný výpadek spojený s výměnou páteřního spoje
Všem postiženým klientům na přerovsku (Přerov, Horní Moštěnice, Přestavlky, Bochoř, Stará Ves, Kyselovice, Břest a přilehlého okolí) se omlouváme za plánovaný výpadek spojený s upgradem p8te5n9ho spoje. Výpadky se uskuteční ve čtvrtek 16.12.2011 cca od 10.00 do 19.00 hodin. Všem postiženým klientů se prosím omlouváme za problémy s tím spojené.

08.07.2010: Plánovaný výpadek spojený s výměnou páteřního spoje
Všem postiženým klientům na přerovsku (Přerov, Horní Moštěnice, Přestavlky, Bochoř, Stará Ves, Kyselovice a přilehlého okolí) se omlouváme za plánovaný výpadek spojený z výměnou zařízení. Výpadky se uskuteční ve čtvrtek 9.7.2010 cca od 15.00 do 18.00 hodin. Všem postiženým klientů se prosím omlouváme za problémy s tím spojené.

06.07.2010: Neplánovaný výpadek 6.7.2010 - bouřka
Všem postiženým klientům na přerovsku (Přerov, Horní Moštěnice, Přestavlky, Bochoř, Stará Ves, Kyselovice a přilehlého okolí) se omlouváme za neplánovaný výpadek spojený s bouřkou po dobu asi od 17.30 - 21.00 hodin.

10.06.2010: UPOZORNĚNÍ - PLÁNOVANÁ ODSTÁVKA INTERNETU
Všem postiženým klientům na přerovsku (Přerov, Horní Moštěnice, Přestavlky, Bochoř, Stará Ves, Kyselovice a přilehlého okolí) se omlouváme za plánovaný výpadek spojený z výměnou zařízení. Výpadky se uskuteční ve čtvrtek 10.06.2010 cca od 22.30 do 24.00 hodin. Všem postiženým klientů se prosím omlouváme za problémy s tím spojené.

17.11.2009: UPOZORNĚNÍ - PLÁNOVANÁ ODSTÁVKA INTERNETU
Všem postiženým klientům na přerovsku (Přerov, Horní Moštěnice, Přestavlky, Bochoř, Stará Ves, Kyselovice a přilehlého okolí) se omlouváme za plánovaný výpadek spojený z výměnou zařízení. Výpadky se uskuteční ve čtvrtek 19.11.2009 cca od 21.00 do 01.00 hodin. Všem postiženým klientů se prosím omlouváme za problémy s tím spojené.

téma * POMOC PRO KLIENTY - AKTUÁLNÍ DNS - EMAIL a problémy s ním - Nefunguje mi internetové připojení - Co a jak a kde zkontrolovat
Vydáno dne 20. 01. 2021 (25693 přečtení)

Než nám budete volat, prosím postupujte podle níže uvedených bodů. Zkontrolujte zda:

.....zda je zařízení zapnuté a zda na první pohled funguje (zařízení problikává, svítí LED kontrolky apod.) jestli jsou zapojeny všechny kabely, tj. hlavně kabel mezi anténou a wifi "modemem" a kabel mezi wifi "modemem" a PC.
Nikdy nezapojujte kabel tak, aby jeho oba konce byly zapojeny do jednoho zařízení.

V případě, že používáte domací wifi pro připojení k internetu, zkontrolujte jestli jsou zařízení mezi sebou propojeny. Při jakémkoliv odpojování kabelů je vždy zapojte do stejného portu (otvoru).

Na zařízení nikdy nemačkejte tlačítko RESET.

Další problémy můžou vzniknout v samotném počítači. Nikdy neměňte jeho internetové nastavení (tj. nastavení IP adres). V případě, že počítač formátujete, opište si IP adresy, které po instalaci windows opět nastavte (u novějších připojení je IP adresa nastavována již automaticky).

Chod internetového připojení můžou blokovat některé programy, proto si zkontrolujte nastavení firewallu, popř. antivirového programu.

Internet mi jede pomalu
Tento problém může být způsobený více důvody. Vyzkoušejte následující kroky:
zkontrolujte si, zda se Vám na pozadí nestahují jakékoliv data - např. data stahované programy DC++, utorrent apod., aktualizace antivirového programu, aktualizace windows atd. Pokud máte připojených v domácnosti více PC, zkontrolujte, zda právě jiný počítač nevytěžuje internetové připojení otestujte počítač antivirovým a jiným programem na výskyt virů, spamů, wormů apod. Zkontrolujte si, zda máte správně nastavené IP adresy DNS serverů (jaké DNS servery si nastavit, naleznete níže).
Pokud jste si jisti, že ani jeden z výše uvedených případů není u Vás možný, kontaktujte nás a po dohodě se budeme tímto problémem zabývat.

Trhá se mi (přerušuje) přehrávání videí, tv pořadů atd.

Každé sledování video přenosů (ať už on-line nebo různých záznamů) vyžaduje pro bezproblémový a plynulý chod internetové připojení o určité rychlosti. Sledujete-li tedy TV přenos ve vyšší kvalitě, může se stát, že nemáte dostačující rychlost k tomu, aby byl přenos plynulý. Uvedená situace se dá řešit navýšením rychlosti internetu nebo snížením kvality přenosu. I přes tyto kroky nejde vždy zařučit, že bude chod v pořádku. Sledovaný pořad může být zatížen velkým počtem uživatelů (v rámci např. celé ČR). Jako příklad lze uvést sportovní přenosy na adrese www.ceskatelevize.cz, kdy se při větším zatížení může přenos zasekávat, déle načítat atd.

Většinou jde na stránkách s přenosem dohledat jakou min. rychlost potřebujete ke sledování. Proto zde uvádíme i přepočet mezi Mbit a kB/s.

rychlost internetového připojení 2 Mbit = 256 KB/s
rychlost internetového připojení 3 Mbit = 384 KB/s
rychlost internetového připojení 4 Mbit = 512 KB/s
rychlost internetového připojení 5 Mbit = 640 KB/s
rychlost internetového připojení 6 Mbit = 768 KB/s
rychlost internetového připojení 8 Mbit = 1024 KB/s
rychlost internetového připojení 10 Mbit = 1280 KB/s
 

Jaké DNS servery používat pro chod internetu

Každý počítač v síti internet má svou vlastní IP adresu v číselném formátu a pamatovat si adresu každého počítače, který navštívíte, nebo chcete navštívit je poněkud neúnosné. Proto je tu překladová služba DNS (Domain Name Server). DNS má uloženou databázi jmen a ke každému z nich má přiřazenou IP adresu. Ve chvíli, kdy do prohlížeče (browseru) napíšete např. www.seznam.cz a potvrdíte, váš počítač se zeptá DNS serveru na IP adresu, který odpoví, že jde o adresu XY a připojíte se.

Pro správný chod www stránek v síti wifimorava.com používejte následující IP adresy DNS serverů:

93.93.33.33
93.93.33.32

 

Lze používat i např. DNS servery Google.com :
8.8.8.8
8.8.4.4

 


Jak správně změřit rychlost připojení

Rychlostí připojení k internetu z Vaší smlouvy se rozumí rychlost na předávacím rozhraní, neměřte proto rychlost z počítače zapojeného k jinému zařízení ve Vaší síti, které by mohlo rychlost degradovat. Pro správné měření rychlosti je třeba vypnout/odpojit všechna zařízení, která používají internet a mohou tím naměřené hodnoty negativně ovlivnit. Na počítači, na kterém je přenosová rychlost měřena, musíte ukončit všechny aplikace, které používají (i na pozadí) připojení k internetu, např. poštovního klienta, ICQ nebo Skype. Při měření vyšších rychlostí je navíc třeba vypnout i aplikace zatěžující a zpomalující operační systém počítače, např. antivirovou ochranu nebo aktivní aktualizace operačního systém. Výsledek měření posuzujte v kontextu parametrů Vaší služby (sdílená nebo garantovaná rychlost) a použité technologie (optika, kabel, bezdrát licenční pásmo, bezdrát volné pásmo). U bezdrátových přípojek ve volném pásmu se může objevit rušení třetí stranou, které může snížit rychlost připojení.

Rychlost internetu provádějte vždy po kabelu, tj. máte-li svůj pc připojen v domácnosti bezdtrátově, připojte ho kabelem k zařízení, která Vám poskytuje internet a teprve následně proveďte měření. Rychlost přes domácí wifi připojení může být zkresleno např. slabým signálem nebo rušením z okolí (od sousedů apod.).

Při podezření na pokles rychlosti opakujte měření vícekrát, nejlépe v různých denních dobách. Pokud máte veřejnou IP adresu, budeme znát historii měření, která nám pomůže problém analyzovat. Pokud při dodržení těchto pravidel opakovaně naměříte nízkou rychlost, kontaktujte nás prosím na technické podpoře.

Pro měření rychlosti doporučujeme používat:
www.speedtest.net 
www.rychlost.cz  

Rychlost mého připojení kolísá. Proč?
Pokud máte sdílenou linku, je toto chování běžné. Kolísání závisí na stupni agregace a aktivitě dalších uživatelů sdílejících přenosové pásmo. Rovněž tomu může být z důvodu vytížení serveru (stránek) odkud taháte soubory (uloz.to apod.) - ve večerních hodinách může být rychlost stahování z těchto serverů menší (větší počet stahujících uživatelů) než ráno / dopoledne apod.

Důležitým předpokladem pro správnou funkci internetového připojení a hlavně stahování je mít dobře nastavený TCP window size (pro nastavení lze použít např. program TCP Optimizer), díky kterému lze měnit parametry síťové karty (parametry jsou uloženy v registrech).Touto optimalizací lze z internetového připojení získat maximum. V případě, že budete chtít poradit, jak správně postupovat, napište nám.

Co je to agregace (sdílená linka)?
Agregace je sdílení rychlosti (kapacity přenosové linky) více zákazníky. V praxi to znamená, že se přenosová rychlost může měnit podle aktuálně vytíženého přenosového kanálu.

Pokud vyžadujete stabilní rychlost přenosu, zavolejte nám a připravíme Vám nabídku na neagregovanou linku.

Jak nastavit pc pro odesílání e-mailů
Z důvodu ochrany a zamezení šíření SPAMu apod. není povolené odesílat ze sítě e-maily bez nastavení správného SMTP (odchozího) serveru. Pokud chcete tedy využívat poštovní klienty (MS Outlook, Thunderbird a jiné), musíte si nastavit odchozí server na IP serveru poskytovatele Vašeho emailu viz. jeho nápověda.

Příklady platné v době poslední úpravy článku (t.j. 20.2.2021):
 

EMAIL u Seznam.cz :
Níže uvedené nastavení berte bez jakýchkoliv záruk a nápovědu pro problémy s emailem je nutné řešit s provozovatelem Emailu !!!!! - převzato z nápovědy zde https://napoveda.seznam.cz/cz/imap-pop3-smtp/

IMAP, POP3, SMTP
Níže naleznete obecné údaje pro nastavení poštovních aplikací ke stahování, odesílání a synchronizaci e-mailových zpráv. Podrobnější popis nastavení některých poštovních programů naleznete v levém menu v části Poštovní programy.

Pokud máte u účtu zapnuté Dvoufázové ověření, je nutné si nastavit heslo pro e-mail a CalDAV protokoly, které při nastavení poštovního programu zadáte jako své heslo.

Server pro příchozí poštu
IMAP (Internet Message Access Protocol)
Adresa: imap.seznam.cz
Port: 993 (šifrované spojení SSL)


POP3 (Post Office Protocol - Version 3)
Adresa: pop3.seznam.cz
Port: 995 (šifrované spojení SSL)

Server pro odchozí poštu SMTP (Simple Mail Transfer Protocol)
Adresa: smtp.seznam.cz
Port: 465 (šifrované spojení SSL)

Dále je u tohoto serveru nutné zapnout funkci "SMTP autentifikace" (ověřování uživatelského jména a hesla na SMTP serveru).


Kontrola emailových zpráv z Gmailu (GOOGLE E-mail) v jiných e-mailových platformách:
Níže uvedené nastavení berte bez jakýchkoliv záruk a nápovědu pro problémy s emailem je nutné řešit s provozovatelem Emailu !!!!!
Viz. např nápověda zde https://support.google.com/mail/answer/7126229?hl=cs případně info i zde: https://support.google.com/mail/#topic=7065107

Aby vám mohl např. ESET Security Management Center zasílat na e-mail přehledy, oznámení a uživatelům registrační odkazy, musíte mít v nastavení serveru definován SMTP server. Možnost Používat SMTP server aktivujte v hlavním menu Web Console na záložce Další > Nastavení serveru a v sekci Rozšířená nastavení > SMTP server, a dále definujte:

Název serveru – zadejte IP adresu nebo název SMTP serveru.

Port – SMTP standardně používá port 25. Pokud použijete například šifrovaný protokol, musíte port změnit ručně.

Uživatelské jméno – pokud SMTP server vyžaduje autentifikaci, zadejte jméno uživatele (zadávejte pouze uživatelské jméno bez domény).

Heslo – zadejte heslo k výše uvedenému uživatelskému účtu.

Typ zabezpečení připojení – vyberte způsob zabezpečeného spojení k SMTP serveru. Výchozí hodnota je Nezabezpečené spojení. V případě šifrovaných spojení vyberte TLS nebo STARTTLS. Pokud chcete spojení více zabezpečit, je dobré použít STARTTLS nebo SSL/TLS rozšíření, které využívá na šifrování samostatný port.

Typ autentifikace – pokud SMTP server vyžaduje autentifikaci a zadali jste výše uživatelský účet, vyberte způsob ověřování (Přihlášení, CRAM-MD5, CRAM-SHA1, SCRAM-SHA1, NTLM nebo Automaticky).

E-mailová adresa odesílatele – zadejte adresu odesílatele, která se vloží do hlavičky (From:) e-mailové zprávy.

Otestovat SMTP server – pomocí této možnosti můžete otestovat, zda jste vše nastavili správně. Po kliknutí na tlačítko Odeslat testovací e-mail se zobrazí dialogové okno , ve kterém zadejte e-mailovou adresu na níž chcete testovací e-mail odeslat. Následně ověřte, zda do poštovní schránky e-mail dorazil.

 

PŘÍKLAD: Pokud máte Gmail účet, může jako SMTP server použít Google servery. Níže uvádíme potřebné nastavení:

Nastavení

Hodnota

Používat SMTP server

Ano

Název serveru

smtp.gmail.com

Port

587

Uživatelské jméno

vaše Gmail adresa

Heslo

heslo k vašemu Gmail účtu

Typ zabezpečení připojení

STARTTLS

Způsob ověření

Automatic

E-mailová adresa odesílatele

vaše Gmail adresa



Související články:
Rychlé spojení páteřního bezdrátového spoje s protokol nstreme či Nv2 (04.05.2012)
Chcete rychlejší přenos na TCP? Návod je jednoduchý (30.12.2011)
WX2100™ - Testujeme ochranný sprej zamezující ulpívání vodního filmu, sněhu, námrazy a ledu na anténách mikrovlnných spojů ($29.95) (18.01.2010)
m0n0mon - monitorovací klient jak pro m0n0wall, tal i pro MikroTik - howto pro MikroTik 3.20 (SNMP traffic monitoring application ) (12.09.2009)
Máte problém s rychlostí u gigabitové sítě v Microsoft Windows XP ? (10.09.2009)
Blokování protokolu IPv6 v Microsoft Windows Vista i Windows 2008 (02.09.2009)
Ad blocked here by KPF a nebo ad blocked here by SPF - častý dotaz našich klientů. (30.06.2009)
Zjišťování informací o síťových prvcích (karty, routery) podle MAC adresy (04.06.2009)
Zprovoznění snifferu Wireshark z MikroTik ... malé nakopnutí (Analýza provozu na 2.-7. vrstvě RM OSI). (02.05.2009)
Seagate Barracuda a Maxtor DiamondMax - POZOR HROZÍ ZTRÁTA DAT (Důležité upozornění pro všechny vlastníky HDD Seagate Barracuda a Maxtor DiamondMax) (03.03.2009)
ACPI - Režim spotřeby v BIOSu základních desek. (22.10.2008)
Tuhne Vám RouterBOARD RB433, 433AH. RB411 a nebo zkrátka RouterBOARD z řady 4xx - vyměňte kondezátor u (RB 411 C819 za 1uF a u RB433 C828) (05.10.2008)
Vistumbler - VISTA Alternativa pro Netstumbler (11.09.2008)
Též se Vám objevuje občas po startu podobná chybová hláška: Could not start DB server: socket () failed: (10022) ? (02.09.2008)
Nezahazujte ZCOMAX, opravte ho... (WA-2204 odstranění pomalého načítání webových stránek) (03.08.2008)
Problém firmware 1.4.5 pro WA-2204A-TX (projevuje se zpomaleným načítáním www stránek a datových přenosů s velkým množstvím malých datových rámců.) (24.07.2008)
Malý test bezdrátu na 5GHz - vliv prudkého deště na signál. (21.07.2008)
Systémová chyba, v síti již existuje shodný název! - též se Vám to objevuje ? (17.07.2008)
OvisLink 5460AP - Nedaří se uploadovat, např: FTP, SMTP aj. u připojení pomocí PPPoE (10.07.2008)
Jak na to - diagnostika vadné karty RouterBOARD R52 po bouřce (10.07.2008)
Network Weathermap - Monitoring sítě (09.07.2008)
Ladění propustnosti TCP přenosů programem Tbwtools (19.03.2008)
Acronis True Image - jak po instalaci odstranit chybu MBR Error 3 ? (01.01.2008)
Poznámky ke zprovoznění vitelnosti malého PC serveru pro NEPLATIČE - viditelnost PC za routerem MikroTik v jiném segmentu. (22.11.2007)
Testy propustnosti 100 Mbps a 1Gbps produktů dle i4wifi.cz (16.11.2007)
Defaultní IP adresy externích zařízení (nejen WLAN, LAN) po RESETu zařízení - Default Password List (06.09.2007)
Monomon - monitorovací klient jak pro m0n0wall, či MikroTik, tak třeba i pro Mikrotik Asus WL-500g i WL500G Deluxe či další jiné... (04.08.2007)
Jak rozdělit IRQ při použití 2 RB14ek (redukce PCI - 4x miniPCI) ? (19.03.2007)
Broadcast storming - co to je ? ... aneb moc switchů je fakt problém (místo switch určitě router). (19.03.2007)
Jak pingy chodí, když se omylem nakrimpuje UTP kabel rovný, místo kříženého. (16.03.2007)
Vytuhl Vám CC&C WA2204A default IP po resetu - pomůže Vám Firmware update tool dle níže uvedeného postupu (26.10.2006)
V jakém rozmezí okolních teplot pracuje PC? Jaké teploty snese PC, HDD a další elektronika při hicech a sibiriádách v anších končinách? (15.10.2006)
NetBT Network Scanner (06.10.2006)
Vliv rušení a elektrických zařízení na rychlost HomePlug sítě. Doporučení pro realizaci sítě. (04.10.2006)
Vylaďte si IP síť na plný plyn (20.09.2006)
Testovací webserver - soubory na stažení (stačí nakliknout) (30.08.2006)
Jak správně nahlásit poruchu - Diagnostika a hlášení poruch (29.08.2006)
Jak správně nastavit připojení do sítě WiFiMorava.com (25.08.2006)
Scratched CDs? No Problem! - Na poškrábané CD či DVD pomůže gel na vlasy !!! (Hair gel for my scratched CD experiment) (04.08.2006)
Přenos WiFi z pohledu zdroje a spotřebiče aneb hlavně hodně o PSV (SWR, či ČSV) (29.06.2006)
ZyXEL P660RU-T3 (Ethernet) - Konfigurace s protokolem PPPoA/PPPoE (18.06.2006)
Nejlepší modem českého ADSLkového trhu - Mr. Connect ADSL router 4-port + Wi-Fi (Aztech DSL600EW) a nastavení u Bluetone.cz (14.06.2006)
ZyXEL Prestige 650R 33 ADSL Modem/Router, Annex B (nastavení ADSL u Bluetone) - nastavení, testy popis a řešení závad u ADSL modemů: (14.06.2006)
Co se stane, když v Připojení k místní síti zvolím složku Podpora a stisknu tlačítko opravit ? (02.06.2006)
Odstraňování základních potíží s protokolem TCP/IP u operačních systémů Windows (30.05.2006)
Lineární polarizaci máme dvojí - horizontální a vertikální ... jakou zvolit? (29.05.2006)
Měřící přístroj - LAN/WAN bandwith Meter - vhodný pro správce sítí a ISP (20.04.2006)
Optimax Nettest - pro měření přenosové rychlosti přes protokol TCP/IP pro MS Windows. (15.04.2006)
Wireless Site Survey - 10.04.2006 02:58 AM (10.04.2006)
Terminál TELNET - CRT emulátor terminálu (07.04.2006)
myIP 1.2.0 (Pocket PC or Smartphone) - ping i z mobilního zařízení (02.03.2006)
Aspicore Ping 1.13 - diagnostická utilita i na chytrém mobilu se Symbianem (02.03.2006)
Problémy s NAT u Per to Peer sítí (P2P) - Podrobný návod a popis. (26.02.2006)
Simulátor On-Line IP směrování - IP Routing Simulation (Příklad routování tří sítí) (19.02.2006)
DIAGNOSTIKA SÍTÍ - Princip směrovací tabulky IP (18.02.2006)
DIAGNOSTIKA SÍTÍ - Ruční odstraňování potíží (14.02.2006)
DIAGNOSTIKA SÍTÍ - Diagnostické nástroje protokolu TCP/IP (přehled příkazů) (14.02.2006)
DIAGNOSTIKA SÍTÍ - Použití příkazu pathping (14.02.2006)
DIAGNOSTIKA SÍTÍ - TCP/IP konfigurace stanice a diagnostické prostředky (14.02.2006)
DIAGNOSTIKA SÍTÍ - Route (13.02.2006)

[Akt. známka: 0] 1 2 3 4 5

( Celý článek | Vložil: admin WifiMorava.com (Internet k Vám dom | Informační e-mail |Vytisknout článek )

Neručíme za obsah článků jiných autorů !!! Pokud jste neodsouhlasili, nečetli a nebo nesplňujete podmínky pro naší doménu a stránky této domény podřízené, opusťte okamžitě tyto stránky, které jsou od 18. let a jsou výhradně pro rozumově dospělé jedince!!!

 

 

 

Zdroj: WiFiMorava.com


  kulatý roh
CyklistikaJižní Čechy PenzionZarybněníKunžakTuristika chalupaRodinný penzionChatyChata pramiceJindřichův Hradec chataStrmilov a okolí UbytováníČeská Kanada chataKomorníkČeská Kanada

Stránky WiFiMorava.com jsou vytvořeny prostřednictvím phpRS (http://www.supersvet.cz/phprs/).
Pokud byl znám autor daného článku, URL nebo zdroj, je vždy u daného článku uveden.
Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami,
nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Všechna práva vyhrazena